Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Jennie Written Things - 6 juli 2012 15:12


Hej!

Vad än som hänt och kommer hända, så kommer jag alltid att vara himlastormande, mindblowing jädra kär i den underbart perfekta varelse som jag får kalla min egen. Jag trodde jag visste vad kärlek var, men en femtonåring har inte så mycket livserfarenhet och ingenting att jämföra med, men jag längtade alltid efter någonting "mer", någonting djupare än det mina jämnåriga sade att de hade ihop med sina pojkvänner.

När jag mötte Johan visste jag att det spelade ingen roll om han var gift, hade tjej, var på gång med någon eller pappa till hundra barn eller ens hur gammal han var; jag ville ha honom i alla fall och nu vet jag också att det är han, du, som gör att min värld snurrar, det är du som gör mig hel, glad, komplett. Jag trodde jag visste vad kärlek var, och sedan kom du runt hörnet på Silja och hela världen fylldes av mening, färg, livsgnista när jag såg dina ögon och ditt leende och jag var fast på momangen.

Det har gått snart ett år sedan dess nu, och jag blir bara mer och mer kär, förälskad, i dig för varje dag som går. Varje gång jag vaknar upp bredvid dig gör det ont i magen av lycka. Helt enkelt, du gör mig hel. Jag önskar att det fanns ord som kunde beskriva vad jag känner för dig, det är enormt, det är så mycket, det är hela min värld och så mycket mer. Mitt liv var inget liv förrän du kom in i det och jag hoppas att det är du och jag livet ut. Man kan inte veta hur framtiden ser ut, men jag vill tillbringa så många dagar med dig så det är sjuuuuuukt. Du förtjänar hela världen, älskling! ♥



 


   
27/7 - 11, jag glömmer aldrig någonsin bort den dagen!!! ♥

Av Jennie Written Things - 6 juli 2012 12:48


Hej!


Oerhört få sovande timmar senare är jag... zzzZzz... död. Brolle skulle uppträda på Strandängsbadet (ungefär hundra meter från vår lägenhet) igår kväll och ehm... soffan vibrerade av tonerna av hans röst. Visst, det var jättekul att han kom för att uppträda här i lilla Kalix men desto mindre roligt när han började halv elva och jag skulle upp halv sju morgonen efteråt - det gick alltså inte så bra att sova...


De som känner mig vet att jag behöver kring 10 timmars sömn för att vara utvilad, vilket jag inte precis fått mig under dagarna som varit. Det kan jag emellertid inte klaga på då det har varit kvällsmys som gjort det, resebokande med Frida och svammelprat halva nätterna, men det är inte bra i längden när man snart känner sig som... en medvetslös, uttorkad bäver. Så jag var inte precis pigg i morse om man säger så, haha. Väckaren ringde redan 06:40, jag stängde av alarmet direkt och märkte inte ens att Johan klev upp. Kvart över sju i stort sett drog han upp mig ur sängen, och jag gick för att äta frukost, lade mig sedan i soffan... och somnade om. Haha, härliga tider när man börjar 07:45!


Nåja, nu är lunchen snart slut och det är dags att återgå till arbetet i fyra timmar till. Sedan tar jag HELG! Åtminstone till på söndag kväll... :)



 



  

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards