Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Lyckorussyndrom - LRS ♥

Av Jennie Written Things - 6 juli 2012 15:12


Hej!

Vad än som hänt och kommer hända, så kommer jag alltid att vara himlastormande, mindblowing jädra kär i den underbart perfekta varelse som jag får kalla min egen. Jag trodde jag visste vad kärlek var, men en femtonåring har inte så mycket livserfarenhet och ingenting att jämföra med, men jag längtade alltid efter någonting "mer", någonting djupare än det mina jämnåriga sade att de hade ihop med sina pojkvänner.

När jag mötte Johan visste jag att det spelade ingen roll om han var gift, hade tjej, var på gång med någon eller pappa till hundra barn eller ens hur gammal han var; jag ville ha honom i alla fall och nu vet jag också att det är han, du, som gör att min värld snurrar, det är du som gör mig hel, glad, komplett. Jag trodde jag visste vad kärlek var, och sedan kom du runt hörnet på Silja och hela världen fylldes av mening, färg, livsgnista när jag såg dina ögon och ditt leende och jag var fast på momangen.

Det har gått snart ett år sedan dess nu, och jag blir bara mer och mer kär, förälskad, i dig för varje dag som går. Varje gång jag vaknar upp bredvid dig gör det ont i magen av lycka. Helt enkelt, du gör mig hel. Jag önskar att det fanns ord som kunde beskriva vad jag känner för dig, det är enormt, det är så mycket, det är hela min värld och så mycket mer. Mitt liv var inget liv förrän du kom in i det och jag hoppas att det är du och jag livet ut. Man kan inte veta hur framtiden ser ut, men jag vill tillbringa så många dagar med dig så det är sjuuuuuukt. Du förtjänar hela världen, älskling! ♥



 


   
27/7 - 11, jag glömmer aldrig någonsin bort den dagen!!! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Written Things - 1 april 2018 20:06


Påsken är här och alla barnen Isaksson är samlade med sina respektive. Jag har suttit ute i stugan mot solväggen och halstrat korv med mina nära en förmiddag när solen sken. Ansiktet värmdes upp av vårsol och av deras skratt och historier. Sedan sp...

Av Jennie Written Things - 15 februari 2018 07:57

  Livet rullar vidare. Vi arbetar båda två som förskolepedagoger, lärare, lärarassistenter, elevassistenter, resurs, extra resurs, resurspedagog, fritidspedagog... Vikarier alltså. Det är faktiskt väldigt roligt och man kan i stor mån välja sin ege...

Av Jennie Written Things - 12 februari 2018 19:38

Igår träffade jag en stor valp-Rottweiler som var så fruktansvärt fin med tjock, härlig päls och som tryckte sig mot mig när jag kliade honom på rumpan. Det fick mig att vela ta upp erbjudandet om vaccination mot min extrema kattallergi, vilket går...

Av Jennie Written Things - 3 februari 2018 22:39

Klockan är bara lite över 22 men vi och jag har legat i sängen sedan bastun som blev en lång dusch halv nio. Bastun startade inte, den jäkeln. Eller den startade men den blev inte varm. Så mycket att vänja sig vid och lära sig när man just flyttat in...

Av Jennie Written Things - 2 februari 2018 22:13


Vi tar allt en dag i taget. Även om de mentala listorna är långa, fyllda med text och saker att bocka av en efter en. Jag älskar listor. Alltid gjort. Aldrig varit tillräckligt strukturerad för att ha koll på dem, men vad gör det, listorna skrivs änd...

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards