Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Jennie Written Things - 14 juli 2012 17:50


Hej! 

Ett Luleåbesök senare resulterade i en ny behå, två par legging och en mage som inte ville vara med längre. Restaurangpersonalen hade smugglat ner livsfarlig röd curry i min mat vilket jag inte märkte förrän efter att jag ätit upp nästan allt... då fick man gå ett par timmar och försöka hålla sig från att spy, jäklar vad illa jag mådde! :-(

Nu tänker jag inte göra annat än att dra på mig lodisbyxorna och sätta mig framför teven. Eftersom att värmen försvann lika fort som den kom och istället ersattes av miljoners med regndroppar lockar en bra film betydligt mer än att klä upp sig och gå ut, även om kylskåpet ropar efter mat... Det är hundra saker som egentligen skulle behöva göras, men för en gångs skull tänker jag säga "jag gör det sen" och bara njuta här och nu över att det är lördag, en ledig lördag och att jag bara har positiva saker att se framemot. Vi borde få veta på måndag morgon om vi är aktuella på lägenheten vi intresseanmälde oss på, det är en trea en liten bit utanför stan som jag verkligen hoppas på att vi får! Även om jag bara, i nuläget, ska läsa på distans tänkte vi ändå att det är bra att flytta, vidga sina vyer och göra någonting helt annat än vi hittills har gjort - och vi börjar i Umeå!


            Jag blev huvudlöst förälskad i dig den allra första gången jag såg dig och jag blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går. Det är vansinne, fullkomligt otroligt, men du är den bästa i hela världen <3



Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards