Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Jennie Written Things - 23 januari 2013 22:38


Hej! 

Onsdag och idag har jag inte fått gjort så mycket. Frida kom över under förmiddagen, sedan svängde mamma förbi på middag innan vi gick iväg på "möte" med Synoptik angående linsabonnemanget. Jag fick mina pengar tillbaka och kan inte säga annat än att jag är nöjd över att det löste sig, men visst är det trist ändå att det blev ett sådant strul... Annars är träningsvärken total, mina underarmar är som fladdrande sillar, magmusklerna är ungefär likadana och vaderna ska vi inte ens prata om haha! Skönt att för en gångs skull ha ett rejält träningspass som tydligen gav lite, då blir det tillbaka till Nova för ytterligare ett pass imorgon :-) 


Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och spela Sims och sedan är det dags att säga godnatt, torsdag imorgon och en dag närmare tills Johan kommer hem. Förhoppningsvis är han hemma på söndag då one of the big days är i antågande, hur många gånger firar man ett och ett halvt år tillsammans? Ja man får ta det onda med det goda när man föll för en hopplös romantiker (som jag är) antar jag haha ;-) Det finns ingenting jag hellre vill än att vara med Johan. Ingenting, med honom har jag allt jag någonsin önskat mig och det är ingen nyhet, men väl värt att påpeka då och då ♥ 


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards