Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Jennie Written Things - 6 januari 2013 20:19


Hej! 

Nu är det nya skrivbordet färdigmonterat så nu har vi bådde dator och internet. IKEA i fyra-fem timmar igår och kom hem med en byrå, ett skrivbord och lite småplock, bland annat en skohylla, jack-hängare och hyllor till köket. Den nya lägenheten är gigantisk jämfört med den förra och jättefin, känns som att vi kommer trivas här ♥

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist. Flytt, flyttstädning, trappspringande tills benen i princip gick av på mitten av muskelvärk, lite trettondagsaftonfirande med smörgåstårta som alltid hos farmor och farfar, familjebesök, eventuell hälsporre och inflammerade hälar (jag går på tårna numera, gör så sanslöst ont i hälarna helt plötsligt. Kan vara möbelflytten och 68 gånger upp och nerför fyra trappor men inte mindre ont gör det ändå!). Och möbelbygge med Johan, kan stolt meddela att vi byggde ihop en byrå helt själva, till och med jag :-D

Vi är igång från morgon till kväll med olika flyttrelaterade saker men nu har vi i alla fall sagt hejdå till gamla lägenheten för gott och ska börja fixa och dona här i nya. Välkommen på besök, nu när det äntligen ryms lite folk här, haha! 


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards