Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Jennie Written Things - 12 januari 2013 19:25


Hej! 

Usch vad trist att vara ensam. Blä på det. Gick ner på stan i en knapp timme när solen just höll på att gå ner, tänkte gå och promenera men det sket sig och jag tog mig inte längre än till Chili, haha. Måste verkligen hitta på något att göra mer än att vanka runt här i en radie av en kilometer. Inte ens mat är kul längre, jag är aldrig sugen på något men vet att jag ändå måste äta tre gånger om dagen minst... Nåja, jag har i alla fall fyndat en liten grej som kommer imorgon med mamma och då har jag den dagen avsatt för äventyr, sen på tisdag blir det förhoppningsvis en sväng till Luleå för att hälsa på min fina kusin. :-) 

Åh vad jag är sällskapssjuk! Jag mår inte bra att inte ha någonting att göra och inte ha någon att prata med. Pappa kunde inte komma på middag, farmor och farfar svarade inte i telefonen och Johan är hiskeligt långt borta. Så vill någon komma på kaffe (i alla fall principen, vi har inget kaffe) så hör av er! Haha det är verkligen hemskt. Och gym tar bara en-två timmar och så har man hela dagen kvar sen när man är klar. Blä.

Och eftersom att jag precis kommit hem från gymmet, rödflammig i ansiktet och nyduschad känner jag mig inte precis på humör för cambilder att lägga ut här, så det får bli en gammal från back in the days 2010 HAHA, nåja ansiktet är det samma och vi kan låtsas om som att den är nytagen. Puss och hej!

 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards