Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Jennie Written Things - 24 mars 2013 17:10

Hej! 



Sitter och kollar på resor och drömmer mig bort, just nu fastnade drömmarna i Spanien och Gran Canaria på ett underbart femstjärnigt hotell till bra pris, mitt i centrum och med stranden just utanför knuten. Jag vill jag vill jag vill. Nej vi har inget jobb men jag vill jag vill jag vill. Det skulle vara heeeelt underbart. Sol, bad, upplevelser... Johan ♥ Åh det här är verkligen inte bra för mitt hjärta känner jag, jag vill så gärna åka... :) 


 

Av Jennie Written Things - 24 mars 2013 12:50

Hej! 

När saker inte går som man vill får man ta huvudet till hjälp. Johan gnisslade tänder i mitt öra inatt och jag, irriterad och halvt i sömnen, vänder mig om och skallar honom med bakhuvudet (aj!!!). En jävla smäll blev det, jag såg stjärnor och Johan slängde sig åt andra hållet, vrålade ut en hel massa fina saker som jag var, bland annat f-ordet och fem-sex svordomar framför ;) Tror aldrig att jag hört den ramsan tidigare, inte med såå många svordomar i alla fall... haha. Sängen är liten och man får utstå vissa omilda handtag emellanåt, som en armbåge i sidan (jag) eller en knytnäve i mellangärdet (Johan)... ouff... så en ny säng hade verkligen suttit fint.


Nu ska vi iväg till gymmet för lite konditionsträning, jag funderar på att springa lite men vi får se, crosstrainern är en favorit i konditionsrummet så det finns stor chans att jag hamnar på den istället. Träningsvärken trycks undan och ersätts med svett, muskelvärk och tårar, för om man inte tar i på gymmet så har man inget där att göra är min mening :)


 




Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards