Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Jennie Written Things - 14 mars 2013 19:01

Hej! 


Blev ett snabbt mespass på gymmet idag. Cyklade 15-20 minuter och rodde i 3000 meter, sedan ville inte kroppen mer och jag gick för att läsa Topphälsa medan Johan körde klart sitt pass. Vi surrade lite med Christofer innan vi cyklade hem igen och väl i soffan åt vi rostade bröd med stekt korv + ägg och såg sista avsnittet Arrow. Lite städning, diskning, veckohandling, besök hos pappa och middag fyllde ut resten av dagen och nu befinner jag mig hos mamma och våldgästar hennes tvättmaskiner då vi glömde bort vår tvättid i söndags. 


Imorgon öppnar antagningarna till universitet så jag ska kolla närmare då vad jag vill söka. Även ett par jobb ska få sig intresseanmälningar av mig tänkte jag. Sen är det helg och vad vi hittar på då är en annan femma, gymmet ska få sig ännu ett besök innan veckan är slut och nästa vecka ska nybörjarspinning bokas in. Nu ska jag återgå till En Plats På Landet och tvättmaskinen, ringa farmor för att gratulera på födelsedagen och sen hem och mysa ♥


 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards