Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Jennie Written Things - 22 mars 2013 15:40


Hej! 


Strunta i det där jag skrev om träningen igår, för det gjorde jag imorse och följde snällt med Johan till Nova. Den här gången gick det betydligt bättre och två veckor efter operationen, vilket det är idag, förklarar jag härmed att jag är back on track och frisk igen. I alla fall så frisk att jag kan träna utan problem, hehe. Det blev ett intensivt benpass idag, tio minuter på crosstrainern som uppvärmning och avslutning, tusen meter rodd och lite stretchning. Inte alls så avancerat med andra ord men jag fick mig en genomkörare och är nöjd! Då jag inte alls är i den form jag var för en och en halv månad sen, det går inte ens att jämföra. Men dit hittar jag nog tillbaka snart, det hoppas jag verkligen! 


Efter gymmet hann jag även en sväng till farmor och farfar som hade ringt under träningen, jag/vi har fått en ny matberedare då den gamla (som var ny) strejkade totalt och inte gick att använda. Så vi provkörde den nynya och nu är jag redo för paltgörande (i lördags rev vi nästan två kilo potatis för hand) eller Jansons Frestelse som farmor också rekommenderade. Blev superglad när jag kom hem från COOP, sneglandes på "matsedeln" och insåg att vi skulle äta broccoligratäng till middag idag!!! Det är verkligen en av mina LCHF-favoriträtter, men matberedaren får ändå vila idag, det är ju fredag :) Vad består din favoritmiddag av?


 




Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards