Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Jennie Written Things - 15 mars 2013 21:58


Hej! 


Fredag idag, Gladiatorerna har just avslutats och sista avsnittet av Farmen som jag inte förstår mig på, vad är det för skitprogram egentligen? Samma med Gladiatorerna. Jättebra program på alla sätt FÖRUTOM den där förbannade Gry som förstör hela allt, åh jag blir såååå arg när jag hör och ser människan, jag ogillar verkligen henne! Samma med Petra Mede, fyy!   Johan skojade om att jag verkligen skulle trivas framför teverutan om hon och Gry skulle gå ihop och leda Eurovision Song Contest... Jag vet inte vad som skulle kunna vara värre haha, en bakfylla är roligare än Petra Mede och Gry är bara för mycket. Kan man ens heta det undrar jag? Blä. Usch usch usch. 


Men Prime & Toro, ni får gärna träna mig ;-) Och om ni inte har tid gör det ingenting för då ringer jag Dolvett i Biggest Loser, what a man! Fast får jag vara partisk så bor jag faktiskt ihop med världens bästa muskelknutte som inspirerar mig varje dag genom sin träning så jag klarar mig definitivt med det som redan finns framför ögonen. Hehe. Men, tjej som jag är så får man ha lite ögongodis också...    


   



Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards