Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Jennie Written Things - 21 februari 2013 15:49

Hej!

Torsdag idag (tror jag), jag grävde precis ner mig under täcket efter lunch/middagen bestående av hopkok korvstroganoff och broccoli till mig och pasta till Johan. Kryddstarkt blev det och jag lyckades balansera sockret rätt bra, nu en timme senare är det 7.1 Jag vet att jag borde fara iväg till gymmet och kanske bär det av dit idag lite senare, just nu tar vi det bara lugnt och kalixboaktigt. Johan spelar ME2 och jag läser i min nyinköpta självpresent The Fifty Shades Trilogy, kunde inte hålla mig när de hade rea! Engelsk text är bra för stimulationen i mitt fullt funderande huvud och det håller virrvarret av tankar borta.

Annars är det en helt vanlig torsdag. Jag blev smutskastad på av en tjej som lade upp ett blogginlägg om mig och mitt intagande av insulin, att jag är bortom all räddning på dum i huvudet-skalan och att det är farligt för kroppen att ta för mycket insulin på en gång. Skitsnack säger jag, plus att det förmodligen hade en anledning ;-) Men det känns rätt bra att tjejen i fråga bryr sig så mycket om min hälsa, tack för det! Varken hon eller ni andra behöver oroa er, jag mår prima ballerina och träningsuppehållet tog jag för att jag ville slappna av och andas ut då jag höll på att överanstränga/överstressa mig själv. Och det är inte så vidare bra men just nu känns det okej igen så det är back on track rätt snart skulle jag tippa på.

Hoppas ni andra får en bra dag och framförallt en härlig helg, vi går mot vååårtider och det är ju bara så underbart!!! :-)

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards