Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Jennie Written Things - 17 februari 2013 22:09

Hej!

Uppdrag lördagssömn visade sig vara svårare än jag ens kunnat föreställa mig. Fem över tolv låg jag och läste/skrev dagbok (ja jag gör det fortfarande) och hörde att pappa ringde. Blev jättenervös ifall han hade skadat sig eller någonting och när han bad mig om en jättetjänst blev det inte direkt lugnare med nerverna haha, men det visade sig att Johanna behövde skjuts hem från Provincia i Happis och efter en öl är man inte berättigad till att köra många meter... Nå jag fick ställa upp, såg sömnen flyga iväg som en ballong med hål i och satte mig i bilen med grus i ögonen och Johan som chaufför.

Snörök, renar, dålig sikt och grusgrusiga ögon till trots var vi hemma strax efter två, halv tre. Håhåjaja, jag grabbade tag i resterna av sömnballongen och somnade på ett par minuter, ett par tre fyra timmar senare än tänkt ;-) Det är ett under att jag fortfarande är vaken nu. Blev inte ens i närheten av tio timmars sömn inatt, men vad gör man inte, klart jag ställde upp, jag, Johan och Bettan! Dundertrion!

Imorgon blir det äntligen IKEA och jag tror det kommer bli askul. Om turen ör med oss så kanske vi drar igenom Rusta och resten av affärerna också. Rajalla är en avlägsen önskedröm jag ser på andra sidan ridån, den där "här handlar man bara om man har ett jobb och i komst"-sidan, alltså. Buhu. Men IKEA! Heeeej ny stekpanna! Och förmodligen mängder av annat bra-att-ha-skrot!

Av Jennie Written Things - 17 februari 2013 10:49

 

Raubtier - Allt Förlorat


Efter allting som har hänt
Varför har du återvänt
Här finns ingenting att se
Jag har ingenting att ge

Här är mörkt och här är kallt
Här är dysterheten allt
Allt är fruset allt är dött
Anden bruten själen trött

Grånande ruiner, en iskall vind som viner
Ingen framtid, inget hopp

Gå din väg, gå din väg, gå din väg
Här är allt förlorat
Gå din väg, gå din väg, gå din väg
Här är allt förlorat

Efter alla år som gått
Borde du väl ha förstått
Att min omvärld slogs ihjäl
När du en gång sagt farväl

Svarta tankar plågar mig
Bleka minnen visar sig
Tomma flaskor tomma ord
Tomma hjärtan frusen jord

Grånande ruiner, en iskall vind som viner
Ingen framtid inget hopp

Gå din väg, gå din väg, gå din väg
Här är allt förlorat
Gå din väg, gå din väg, gå din väg
Här är allt förlorat
Gå din väg, bara gå din väg, bara gå din väg
Här är allt förlorat
Gå din väg, bara gå din väg, bara gå din väg
Här är allt förlorat

Read more: http://artists.letssingit.com/raubtier-lyrics-allt-forlorat-8p212z7#ixzz2L9GiJjxW 
LetsSingIt - Your favorite Music Community


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards