Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Jennie Written Things - 10 februari 2013 11:31


Hej! 

Ibland klickar min fina och jag på ett telepatiskt sätt och det är lika kul varje gång. I morse när jag just vaknat tänkte jag att jag inte lyssnat på Raubtier på ett tag, och speciellt inte på den nya skivan som förvisso inte längre är så ny, och så hör jag mitt i allt tonerna av en låt från den skivan som börjar spelas ifrån vardagsrummet, haha.


Det har inte blivit många knop gjorda här idag. Jag är trött, fortfarande??? och Johan sitter vid datorn med Spotify och Photoshop, tänkte locka med lite gym och Game of Thrones senare + korvstroganoff, så får se om han kommer och gör mig sällskap snart, soffan är gud nåde skön och min bok är uppfläkt på skärmen... Kasst slut hade jag sedan tidigare, nu har jag ändrat det men är fortfarande inte nöjd men äh, nu får det vara. Jag får skriva en bättre bok senare. Nu ska jag gå och klä på mig, kan ju inte dega hur länge som helst. Eller jo, och skönt hade det varit, men nej, nu måste vi piggna till! Ha en bra söndag! 


 






Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards