Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Jennie Written Things - 21 augusti 2012 20:11


Hej!


Det säga att en bild säger mer än tusen ord, men den här låten kommer alltid att säga miljarders med fler ord än jag någonsin kan förklara. När allting känns hopplöst och trist och jag inte ser en lösning... så lyssnar jag på den här och vet att allting kommer ordna sig till slut. ♥



And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am


 
Av Jennie Written Things - 21 augusti 2012 10:05


Hej!

Idag när jag kom till jobbet fick jag veta att hotelltävlingen var avgjord och att en vinnare hade utsetts. Jag blev så ruskigt glad när jag fick veta att min bästaste vän Frida hade kommit tvåa och skulle få åka till Tallinn på ett gratis hotellpaket med behandlingar, jag visste att hon hade fått jättefina resultat under juli månad så det var bara väntat. Johan hade inte varit sen med att påpeka att jag förmodligen inte hade en chans då jag inte sålt så mycket, så jag inåg att loppet kanske var kört redan innan resultaten skulle meddelas.

Men idag fick vi veta vad de visade - JAG hade vunnit!!!! Ååååh så glad jag är!!! Jag får åka till Tallinn och bo i ett Deluxerum och äta gott och må gott med tillhörande behandlingar, och jag tror nog att jag vet vem jag tar med mig, hehu ;-) Jag är sååå glad! Då har man någonting att se framemot till hösten/vintern hihi!


Och på tal om glädje... vi har släppt Sabatonkryssningsbiljetterna igår och jag är fruktansvärt jättesugen på att boka in mig på den då både Raubtier och Dynazty hänger med, fatta vad kul! 23 timmar med tre superbra band, jag måste ha världens bästa jobb för tillfället ♥ Hoppar högt av glädje just nu :-D


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards