Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Jennie Written Things - 16 augusti 2012 09:30


Hej!

Gaaaalet trött idag... kunde inte sova igår, Johan låg med dubbla täcken och frös och jag hade inte en tråd på kroppen och höll på att svettas ihjäl, fönstret var stängt och trots att klockan var elva var temperaturen ändå otroligt hög inomhus. Det var inte så nice, om man så säger. Och ingen rast och ingen ro blir det i eftermiddag heller då jag och ett par kompisar rullar iväg mot Luleå efter att vi jobbat klart, men jag klagar inte. Shopping är kul!


Maaaah, men jag måste verkligen hålla hårt i börsen för jag åker till Grekland snart och måste spara pengar. Jag borde spärra alla hemsidor såsom Gina, H&M, Nelly, Bubbleroom och have2have, klickar in där varje dag och kollar. Usch. Det är inte nyttigt när man jobbar och tjänar sina egna pengar, jag borde stoppa in mer än halva lönen på ett sparkonto som jag inte kan röra annat än om jag ringer banken för att minimera riskerna - chanserna - att jag gör ett par klick för många ;-) Men höstkollektionen är alltid min favorit och har oftast så mycket snyggt. Blargh. Nä, nu måste jag fortsätta jobba även om telefonen inte ringer speciellt mycket. Hemgång om knappa tre timmar!



 

  


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards