Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Jennie Written Things - 15 augusti 2012 19:47


Hej! 

Inte mycket att skriva idag. Har jobbat halvdag, suttit på bryggan i stugan med Frida och bättrat på brännan fast vi gav upp efter en knapp timme, fått välkomstbrevet ifrån Umeå universitet, diskat och städat, filat lite på min bok, ätit middag med mamma och Johanna, träff med pappa, funderat på bokförlaget och vet inte om jag verkligen ska göra två böcker av min långa, när allting är sammanvävt i en även om det är två "delar".... om jag ökar storleken på formatet så att den blir i A5-version istället för vanlig standardpocket.

Bla bla bla, jag vet inte. Det är så mycket jag vill och önskar att jag vågar göra. Nåja, det kommer väl... så småningom. Bild sedan förra veckan, idag känner jag mig mest sunkig och trött så det blir inte så mycket på bildfronten-just-nu, men det kommer. Ska bara... ;-)


 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards