Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Jennie Written Things - 12 augusti 2012 11:41


Hej! 

Home sweet home och lycklig pojkvän mötte mig i dörren. Åh så skönt att komma hem! Men jag har haft ett par underbara dagar i Piteå, det måste jag erkänna. Att för första gången på flera månader fylla sina dagar med att göra ingenting var faktiskt oerhört välbehövt... och jag mådde bättre och bättre för varje dag som gick. Är nu inne på dag sex av fjorton på medicinkuren men jag känner mig redan mycket mindre (???) stressad, och det mycket tack vare personerna och omgivningarna på bortaplan. Missförstå mig inte, jag är som lyckligast när jag är hemma i den miljö jag bäst känner till och får vara med de personerna jag alltid varit med, men det är väldigt avkopplande med miljöombyte emellanåt. Borde ta sådana där pauser oftare :-) 

Jag uppdaterar mer när jag kommer på något intressant att skriva om, just för stunden tänker jag bara njuta av vad jag har framför mig - älskade älskade Johan och strålande fint väder. Ta hand om er! 



 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards