Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Jennie Written Things - 30 oktober 2013 09:37


Igår var det en heldag av aktiviteter. Frukostmys, sen iväg till Frida min Frida i Boden som jag inte träffat på ett halvår!!! Vi hade mycket att ta igen, skönt att skvallra om vem som fått barn, vem som är gravid, vem som har opererat tuttarna för över 40.000 kronor och allmänt prat om allting, med någon hemifrån... vi gick på stan, provade kläder på H&M, åt en räksallad och sen körde jag hem i mörkret och plockade upp Johan och for till Jens och Therese och deras lilla tjej Savannah, hur mysigt som helst och jag blev värre gosig åt den lilla, som drog av världens leende så allting inuti mig bara smälte... haha. Ibland är man som sugen, jag säger då det ;) Vi blev bjudna på dop också och jag blev så himla glad!


Idag blir det eventuellt lunchdejt med Josse, sen iväg till diabetessjuksköterskan på kvartalskontroll av blodsocker och sen till farmor och farfar för att ha en lektion i Photoshop, roligt att de vill lära sig tycker jag. Jag är så himla stolt över dem, vid 75 års ålder har de startat ett eget företag. Hur många gör något sånt vid den åldern? Och hur många får ens tanken på att göra det? Ingenting är omöjligt! Allting går om man vill!  


    

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards