Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Jennie Written Things - 13 oktober 2013 20:36

Eftersom att min telefon dör hela tiden kändes det betydligt säkrare och roligare att blogga från Johans telefon. S4 och jag är kär som tusan i den. Helt underbar! Vi är hursomhelst hemma från vår resa och ligger nu och läser, spelar och äter gotta. Imorgon börjar allvaret igen. Måste maila om arbetsgivarintyg, söka fler jobb, träna och ta en titt på Mörby Galleria också. Det känns liksom bäst att göra någonting vettigt om dagarna när Johan lika jobbar, snart åker vi ju hem till Kalix och jag vill helst ha allt ordnat till vi kommer tillbaka.

Det ska bli så skönt att få umgås med Johan också, utanför jobbet på en ledig vecka eller veckor då han blir sjukskriven. Skönt att träffa alla där hemma igen. Ha det som vanligt, ni vet. Jag har faktisk hemlängtan. Big time hehe. Inspirerande prat med pappa och härliga Anneli, palt och Pulled Pork hos farmor och farfar, inte nödvändigtvis på samma gång men... umgänge med fina familjen Blomster-Grafström-Wikström och Johans föräldrar :)

Tio dagar kvar och sen åker vi! Om tio dagar är vi till och med redan framme hihi! Mat och mys ? (Visst blev det ett hjärta nu), och frisör, fondsäljande, fina Johan och Hemma. Åh vad jag längtar!

... och så lite bilder från resan, fotade med Johans superkamera *avis* ;)

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards