Alla inlägg den 29 april 2013

Av Jennie Written Things - 29 april 2013 23:34

Det är så mycket att packa, att komma ihåg, att välja, att hinna med, men imorgon går resan mot Stockholm och Enskede och det som är glömt är glömt. Bankdosa, börs och telefon är väl det viktigaste, och så sällskapet förstås. Jag blir kär på nytt varje dag och allting känns så underbart just nu, varje kram ger mig spritter i benen och tanlen på att vi gör allt detta tillsammans väcker fjärilarna i magen riktigt ordentligt, jag är bara så lycklig just nu :) Oron håller sig borta och ångesten också, nu ser vi bara framåt och uppåt
Vi prövar i alla fall, tar en dag i sänder. Vad som händer sen kan vi inte veta, vart vi kommer hamna till slut... Men jag ser framemot att kasta mig ut i det hittills okända tillsammans med min Johan, vid hans sida är jag trygg... Hel... Komplett... På ett sätt jag inte kan beskriva. Hemmet finns alltid kvar.Min fina familj också. Nu kastar jag mig ut från boet på riktigt. Vi får allt snart se vad vingarna har i beredskap för mig och oss!!! :)

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards