Alla inlägg den 26 april 2013

Av Jennie Written Things - 26 april 2013 21:14


Hej!

Sista fredagen hemma i Kalix, i alla fall för ett tag. Johan är på bio och jag håller på att stryka kläder haha, haft tvättstuga hela dagen och hunnit igenom tvättberget med sommarkläder jag tänkte ta med mig. Bara så svårt att veta vad exakt man ska ta med. Halva resväskan är redan full med nödvändiga saker såsom min neccesär, diabetesgrejer, mediciner, skor och böcker. Var tusan ska alla kläder få plats? Hur ska jag kunna proppa ner fyra månaders kläder där i när jag bara ser hur den krymper mer och mer för varje minut? Jag skulle behöva en resväska stor som Narnia haha!


Nu måste jag gräva mig in i berget och försöka lösa ekvationen och dammsuga vardagsrumsmattan, hände ytterligare en olycka här nyss haha. Nu ligger det inte bara ett lager flingsalt som krasar så härligt när man råkar trampa i det (ryamattan är så tjock att man inte ser vars det är) utan ett betydligt större lager valnötter ovanpå. Mums mums för mattan men mindre roligt för mig, rasade snabeln i förrgår så tycker han borde vara mätt men inte då, han ska prompt ha ännu mer. Men seeeen ska jag också njuta av fredagskvällen och invänta min favorit ♥


 




Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards