Alla inlägg den 13 april 2013

Av Jennie Written Things - 13 april 2013 11:30

Hej! 


Spelat Sims i ett par timmar medan Johan vaknade och for iväg på gymmet i princip direkt. Jag ska inte säga när han somnade i morse, ja, i morse, för det kan jag knappt fatta själv. Vettetusan vad han gjorde vaken hela natten, kom och sade hej vid tre tror jag och var lika snabbt uppe igen vilket resulterade i att jag inte kunde somna om förrän vid fem och då var det redan ljust ute. Så idag blir det inte många knop gjorda förutom inhandling av en present till en kär pappa som fyller år imorgon - och då är det bara fyra dagar kvar på mitt tonårsliv. Hujedamig vad gammalt det känns! 


Nå den här gamligen ska i alla fall ta sig en promenad till ICA Näsbyn för att hämta ut sitt fina skopaket som levererades dit igår, jag ska bara göra ingenting först och sen vila lite :) Fönstershoppade lite på internet här tidigare bland annat en jättesnygg jacka men jag ska hålla mig från att beställa den här gången, har blivit ett par dyra grejer den här månaden och det mår varken plånboken eller bankkortet bra av. Än är jobbet inte spikat och ett par vårskor kommer före jättesnygga jackor... Fast jackan var verkligen asgrym och jag bara grät lite när jag tittade på den haha. Men man ska aldrig säga aldrig, det är ju trots allt någon som fyller år på torsdag... :)


   

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards