Alla inlägg den 18 april 2013

Av Jennie Written Things - 18 april 2013 12:40


Hej! 

Började den stora dagen med att vakna och äta frukost i vanlig ordning, sedan hoppade jag på Johan tills han också slog upp ögonen och jag jagade honom ur sängen, lockade med städning och diskning och allt möjligt roligt ;) Därefter började jag bråka med dammsugaren som vägrade suga upp dammet som låg en centimeter under sugen, tror jag hotade med att kasta ut den från fönstret om den inte skärpte sig... Johan kom då till undsättning från diskberget, försökte laga men inte gick det bättre för det och mitt i allt ringde farmor och farfar och mamma på samma gång. Gästerna kommer ikväll och jag ska då bjuda på en LCHF-dessert som det nyttiga hushållet vi är.


Jag skulle behöva träna också men det tänker jag prioritera bort en dag som denna, Stockholmsstressen har naglat sig fast i mig och jag drabbades återigen av hiskerliga illamåendeattacker som jag tänker bota genom Rennie (världens bästa halsbrännemedicin) och att knalla runt här hemma och fixa och dona i all enkelhet :) Zucchini-gratäng till middag med sallad och baguetter och födelsedagen är fulländad! 


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards