Alla inlägg den 18 december 2013

Av Jennie Written Things - 18 december 2013 21:34


obbfesten med Mexikanskt tema är avklarad, väskan är packad och jag är nergosad i soffan med min fina fina julklapp... Min man han kan verkligen. En babymjuk morgonrock i fleece som är så skön att kroppen spinner tyst för sig själv när jag drar på mig den, åh. Tack så mycket, tack ♥ Och jag som redan köpt (fått) mig en julklapp som jag ska ge honom som han ska ge mig... boken Nytt Bröd - en ny matrevolution med glutenfritt bröd som verkligen är nytänkande och nyskapande. Det lönar sig att jobba där man jobbar, en riktig fullpoängare! Åh som jag längtar till julafton. Jag har ju i princip noll julkänsla nu med åtta plusgrader och grön gräsmatta och grannens rosor som fortfarande blommar men... snart så. 


Min bloggvän Josephine utmanade mig i att skriva tjugo saker om mig själv på Instagram och jag tänkte verkligen hinna med det idag - men jobbfesten och soffmys när jag kom hem fick gå före. Jag ska involvera även Johan i min übersköna morgonrock och njuta av sista kvällen innan det blir ett par dagar utan varandra då han inte får semester förrän 21/12. Hamnar på samma flyg som min svägerska imorgon kväll, vi har inte setts på ett år så det ska bli jättekul. Sen tillbringar jag ett par dagar hos mamma, sen rejsar vi till Kalix och firar lilla julafton där och så tillbaka till Piteå för stora julafton med massor av nya släktingar. Åh jag längtar! 


Men först en sista dag för i år på mitt nya jobb. Jobbfesten var så himla mysig och jag kramade och kramades med så många. Jag har landat så fint där bland alla tycker jag... vore jättesynd om jag inte fick fortsätta. Men men. Imorgon vet vi nog det. Nu ska jag fortsätta mysa. Sluta skriva. Packa packa packa. Mysa. Njuta.


 
 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards