Alla inlägg den 9 december 2013

Av Jennie Written Things - 9 december 2013 22:33

Hmmmm. Sömnlös idag igen. Jag har inte vetat att det är koffein i grönt te. Förrän i morse. När väckaren ringde 07:00. När ögonen stängdes 01:30. När Jennie masade sig upp ur sängen och den varma, varma kroppen, åkte till jobbet och läste om te. Jaha. Jag som är den mest koffeinkänslige individ som nu ligger i min säng drack två koppar grönt te igår kväll i hopp om att lindra halsontet. My ass. Eller okej mission accomplished, men mådde fan så mycket sämre i morse ändå. Fem timmar sömn. Fem. Jag behöver tio. Nio. Minst.

Koffein. Jaha. Jag som senast igår köpte nytt grönt te för det är ju koffeinfritt. Så jag kan dricka det på kvällen. Efter jobbet. Som ett vinglas. Med honung. Mmm. Visst. Jag är så trött men kan inte sova. Skulle gå och lägga mig redan innan nio för att ta in förlorad sömn. My ass. Alltså mitt ass är inte så hemskt som det låter, har grym träningsvärk där just för tillfället men... jag är så trött så jag bara kan tänka på koffein och rumpor. Och rim. Jag skrev dikter igår. Läste dikter så fina, men oj det var ju mina. Ja alltså jag tänker med rim. Hemskt. Trött. Så in i Norden trött. Täbysäng. I Norden. Sverige. Jag är så trött. Var är Johan?

Fable 3. "Before we go one step further, I'd like to say something. BALLS!!!" Ballar och rumpor och rim och koffein. Titta här ett jättesvin. Godnatt. Johan är på Ballbreaker. Mysigt ställe för en man. Jag ligger här. Mysigt ställe för en man det också. Mycket mysigare. Kom hem nuuuuu. Godnatt.

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards