Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Jennie Written Things - 9 februari 2014 11:08


Meh, jag skrev ett jättelångt inlägg och så publicerade jag det och datorn segade ihop och slängde inlägget. Nåja, då lägger jag upp den här låten ur Sons of Anarchy säsong fem och får ont i hjärtat en gång till. Det var det jag tänkte från början men jag skrev en lång förklaring och tankar om vad som hände och vilka tårar jag grät under gårdagskvällen när vi begravde oss i femte säsongen, jösses, det var som att man kände honom... och så dog han... Åh. Ont i hjärtat. Och världens finaste låt som spelades gjorde det inte lättare att hålla tårarna tillbaka.


Såååå bra serie. Riktig nagelbitare till och från och duktiga skådespelare. Det går inte att förutse nästa händelse, och mitt i allt händer det någonting så allting ställs på ända igen. Ruskigt spännande. Tredje säsongen hade så många lösa trådar att jag trodde att det aldrig skulle gå att knyta ihop dem men den säsongsavslutningen var den bästa jag någonsin sett. Wow säger jag bara. Se den. Sex säsonger i nuläget och det planeras en sjunde. Please don't let anyone else die... 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards