Alla inlägg den 27 november 2014

Av Jennie Written Things - 27 november 2014 16:35


Det kan tänkas att jag precis överkom chocken och ilskan och irritationen över att Jamie Dornan och Dakota Johnsson spelar huvudrollerna en av mina favoritböcker, fast som film. Det kan mycket väl hända att jag blev väldigt mycket glad igen, att jag kved till där jag satt i soffan efter gymmet och utbrast HOLY MACARONY fastän jag är ensam hemma, att det inte längre gör någonting att mes-Dornan fick rollen. Fast det gjorde jag inte. Inte högt i alla fall. Men inombords. HOLY HELL OCH JESUS HÄSTAR. Detta är det bästa med hela veckans teknik och film och spelnyheter (med Jurassic World som stark tvåa). Detta är det bästa med hela Mass Effect. Detta, just detta. 

 

Mums.

 

För att understryka fakta: Detta är alltså The Kaidan Alenko. Jag har varit lite småkär i honom under hela spelserien, sådär som man kan bli ibland i en stark karaktär som berör på ett sätt man inte riktigt själv förstår. Typ Max Payne och Jason Momoa/Khal Drogo, ni vet. Och så lever han på riktigt! Jamie Dornan kan spela mespropp, det gör ingenting, jag går på de tyngre grejerna och räddar en hel galax tillsammans med denna Biotic istället. Lite tuffare, lite bättre. Lite snyggare också, om jag får be. This is why jag nu sätter mig och fortsätter med hela alltet. Igen.

 

 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards