Alla inlägg den 3 november 2014

Av Jennie Written Things - 3 november 2014 19:47


Tänk så mycket vi skulle göra idag när Johan var ledig. Åka in till Täby C, lämna igen ett par böcker, låna nya böcker, träna, handla och köpa lite bra att ha. Haaaha. Haha. Visst. Johan satt vid datorn när jag kom hem och jag förberedde mig för att fara och träna, glad och pigg. Sedan hände något, jag vet inte vad, men jag lade mig ner bredvid honom i alla fall och han som är så lugn och fin och pedagogisk tyckte att jag kunde sova en liten stund (som vanligt). Eller i alla fall vila lite.


Tänk så mycket vi inte gjorde. Nu är klockan strax åtta och jag ska sälla mig till duschen och badrummet alldeles strax. Jag hann varken handla, träna, shoppa eller gå till biblioteket. När jag vaknade var klockan ett !!!!!!!! och vi satt hemma och kollade på lite videor på Youtube och teven innan jag lagade lunch och jag for tillbaka till jobbet. Haaaaha. Imorgon ska jag ta mig tusan träna och springa FÖRE jag däckar i soffan. Det är nog länge sedan nu. Typ.. .ett par dagar. Men i alla fall. 


November nu ju och jag har en månad på mig att klara milen. Efter och under all julmat lär jag inte vara så himla pigg på det och inte heller när kylan sänker sig över oss och gör att mina luftrör smalnar av till ej springvänliga sådana, så det är nu jag måste göra det. Nu. Varför inte i morgon? 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards