Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Jennie Written Things - 28 juni 2013 13:16

Hej!

Ledig, solig fredag bjöd denna dag på. Mötte upp familjen på Cityterminalen igår kväll och de satte genast igång att dammsuga och städa hemma hos oss haha, dammsugaren gick nämligen sönder igår morse när jag började städa... Men det var tydligen bara en kapsyl i vägen hehe. Vi åt en sen middag, hade jättekul :) och jag somnade därefter mellan Johan och Johanna kaminerna! Dra nu vad varmt! Feberdrömmar och megaont i halsen hela natten, fick vackert bege mig hemåt efter ett par timmar i stan... Det river verkligen i halsen, hur mycket jag än harklar mig försvinner det inte :( hoppas det känns bättre imorgon. Kan då inte jobba om jag mår såhär... Usch :( är så rädd att få halsfluss igen. Det värsta jag varit med om. Och så tre fyra gånger på raken innan det övergick till körtelfeber. Nä jag hoppas vekligen att det baraär en vanlig förkylning... Föör jag har important stuff to do the whole weekend och inte tid med det här svamlet!

Taggar: #hemma #familj #syster #besök #besökare #mat #middag #umgås #jobb #ledig #stockholm

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards