Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Jennie Written Things - 22 juni 2013 11:41


Hej!

Jag ska så aldrig mer se Game of    ! Alltså! Först glädjetårar över en graviditet, sedan VÄRLDENS störtlip när de tjupp tjupp in i magen på henne med kniv, och så resten av mina favoritkaraktärer som alla såg sina huvuden ramla av kroppen! Jag ska aldrig mer se ett avsnitt :( Och det är min favoritserie... alltså det gjorde lika ont i hjärtat som när Danearys kvävde Khal Drogo till döds i åttonde avsnittet av första säsongen. Jag grät hela kvällen då också och inte blev det bättre nu heller, åååh.


Nu sitter jag på jobbet, började 05:45 imorse och kommer att sluta 13:30. Helt slut i huvudet och har sagt fel flera gånger idag åt kunder, stackarna. Så skönt att gå hem tidigt, men jag är så ruskigt trött så jag bara vill begrava mig bland täckena och gråta en stund över gårdagens avsnitt som fortfarande ekar i mitt huvud. HORRIBLE. Och ja nu blev det mycket gråtande i detta inlägg men allting kan inte vara glasklart alltid. Om man inte känner på botten ibland kan man aldrig veta hur det känns att stå på toppen. Men man behöver inte döda alla man känner för det... Jävla George RR Martin.




Taggar: #gameofthrones #series #season3 #redwedding #stockholm #jobb

#funderingar #tankar #blogg #bloggplatsen #jennize #spoileralert

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards