Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Jennie Written Things - 18 juni 2013 19:02


Hej!

Sitter på jobbet fram till 20.00 Massor av strul idag med kunder som ringer in och gapar :( kallar mig inkompetent utan säljutbildning, dum i huvudet, trögfattad... men sen kommer det några guldkorn och man blir glad igen. Någorlunda glad i alla fall. Usch vad man blir irriterad när någon hoppar på en med massa dumma ord när man inte gjort någonting fel, bevisen finns ju i bokningen och på bokningens anteckningar...


Jag räknar ner tills jag slutar för då blir det hem och äta plättar som Johan håller på att laga, sååå sugen jag är på det. Sedan bums i säng och uppstigning före fasen imorgon bitti för jobb fram till 16:00. Det har utlyst en strejk här i stan, bussarna kommer bli inställda imorgon och tunnelbanans röda linje på torsdag. Ska bli kul att se hur man tar sig till jobbet då... vilket man såklart måste, börjar samma tid som vanligt. Det kunde ha varit värre. Jag kunde ha bott i Norsborg där det inte går tunnelbana alls... lite långt att gå ett par mil såhär på morgonen hehe ;) Som tur är stannar tunnelbanan en halvmil ifrån jobbet och vi får promenera i värsta fall. Likt 250.000 andra röda-linje-åkare. This will be fun!


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards