Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Jennie Written Things - 26 juni 2013 22:18

Hej!

Vaknade upp med ett rivjärn i halsen i morse, hela vänstra sidan av hals och ansikte var svullet och gjorde ont. Men efter ett antal halstabletter mumbojumbo, te, honung och röd solhatt kändes det lite bättre. Grrr just när man blir ledig! Nåja. Imorgon kommer äntligen tre av mina nära och kära hemifrån så jag hoppas att halsontet gått över tills dess. Jobb till 19:45 också men jag får se om jag smiter lite tidigare, mina får måste ju få komma in i värmen också ju hehe :)

Annars har jag fått lönen idag, ett par tusen mindre än beräknat men... Vad gör man? Tacka och ta emot är det enda man kan göra. Provisionen är ju helt borta trots att jag har sålt som fan. Hmmm. Men det verkar faktiskt som att det vänder nu. Jag sökte nytt jobb idag och efter en timme!!! Ringer de upp och säger att de jättegärna vill träffa mig för intervju! Mig! Här i Stockholm! Wihooo!!! Glädjen är STOR just nu! Så vi får se vart detta leder. Kanske hela vägen till Gamla Stan och jobbet där... Det är ett jobb jag gärna skulle ha inskrivet i CV:t... Jag hoppas och önskar so bad alltså. Lång väntan till imorgon då vi skulle spika intervjutiden. Dra nu vad kul det känns!!! :)

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards