Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Jennie Written Things - 8 juni 2013 23:02

Hej!

Smaka på Stockholm idag igen, tog en mörk klänning på mig med smala axelband, lite foundation "för det är ju inbyggd spf 15 i den" jo tjena en sisådär fem sex timmar senare är jag röööd som en kräfta... Första gången för i sommar som vi har tid att verkligen vara ute så då passar man ju på. Promenerade till Djurgården och allt. Men jäääklar vad det svider!!! Röd ner till handlederna, bak på ryggen och ansiktet, jamen hej räkan! Haha! Skrattade medlidande åt en jobbkompis som såg likadan ut för ett par veckor sen men tji fick jag. Aj aj aj! Aldrig ute igen utan solskyddsfaktor alltså.... :) hehe.

Ingen mer mandelstöld idag men dock lite ehum smekandes på en yngre farmorhöft uuuäääh för jag fattade inte att Johan hade gått iväg och jag var fullt fokuserad på att prata med glass-göraren att jag inte märkte nåt. Hahaha som vi skrattade, tur hon hade humor i alla fall. Men sååå pinsamt, jag tror jag dör! Och Johan stod en meter därifrån och bara wtf vad GÖR du?! Hahahaha åååh. :) Men glassen var god och likaså strömmingshamburgaren, och jordgubbarna + mandlarna med vispad grädde tidigare imorse. Solen sken, ett prinsessbröllop hägrade och värmen var mer än välkommen. UNDERBAR dag ihop med världens finaste Johan!!!

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards