Alla inlägg den 18 november 2012

Av Jennie Written Things - 18 november 2012 22:56

Hej! 

Varit på gymmet i två timmar idag, kommer ha grym träningsvärk imorgon haha. Men jag tycker mig känna att jag har fått bättre flås och bättre ork, inte för att jag vet om det är möjligt efter cirka tre veckor/sju-åtta gånger på gymmet, men ändå, jag orkar mer och dör inte efter fem minuter på crosstrainern som jag gjorde i början.

Nu ska jag och vi lägga oss för idag, Johan börjar 07:45 imorgon och jag 09:45. Känns redan nu som att jag kommer ha grym träningsvärk imorgon igen men det är det värt. Har inte gjort så mycket av ansträngning i helgen, städat, diskat, lagat mat, legat i soffan och sett flera avsnitt av Arrow, ätit biskvier ♥, inte stigit upp förrän ett i lördags, och så det obligatoriska Skyrim förstås. Men det var härligt, härligt att inte behöva göra många knop. Mahinae Supremacy var skitbra i fredags, men det såldes inga öronproppar så ljudet slaktade öronen kan jag ju tala om, men det var det värt. De ser man inte varje dag och det var annat än att bara ligga hemma i soffan. 

Nu ska jag längta efter Norrmalmia där jag, förhoppningsvis, ska och se Raubtier, Sabaton och Dynazty den 7/12. Dagen innan fyller min fina fina syster år och jag har tänkt ut världens roligaste present, vilket kanske kan komma att innebära en bilfärd någonstans. Mer säger jag inte med risk för att hon tjuvläser detta, men kul kommer det bli, det kan jag försäkra :-D Jag har världens bästa syster ♥

 


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards