Alla inlägg den 9 november 2012

Av Jennie Written Things - 9 november 2012 11:12


Hej! 

Tänkte stänga av mobilen igår innan jag gick och lade mig så att jag inte vaknade tidigt av mail eller sms - men jag sket i det och hörde hur det plingade till strax baki nio. Äh, jag får kolla på det sen tänkte jag, och somnade om och DRÖMDE när Johan ringde vid elva och frågade vad jag gjorde, haha. Hade kunnat sova hur länge som helst... Att vara vaken länge om kvällarna och att vara på gym tar ut sin rätt, måste jag säga... Jag sitter och gäspar nu och kunde gott sova ett par timmar till, halva dagen ledigt vad är det? Börjar klockan 13:00 idag och sov till elva, rimmar rätt illa för allt jag hade tänkt göra innan jag börjar haha.

Nu har jag precis gjor klart frukosten och ska sätta mig med den framför datorn och Skyrim :-D Och just det, det är fredag idag! Redan! Ha en bra sådan, och mys på ♥

 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards