Alla inlägg den 16 november 2012

Av Jennie Written Things - 16 november 2012 19:55

Machinae Supremacy ---->

Av Jennie Written Things - 16 november 2012 08:09

Hej!

Trött, så trött. Snoozade jag vet inte hur många gånger och var lika trött varje gång, tillslut släpade vi oss upp ur sängen vid tio över sju och åt frukost på jobbet... Tillsammans med ett par andra som också såg ut som att de sovit alldeles för lite. Gah, mina ögonlock är som tegelstenar! Käääämpar med att hålla uppe dem och inte blir det sova förrän sent inatt - Machinae Supremacy står nämligen på schemat efter jobbet! Sitter och nöter igenom dem nu, chatten verkar död och likaså telefonerna. Verkar vara som att John Blund jobbat övertid med resten av befolkningen i detta land också....

Jag kan passa på att säga att företaget jag arbetar för har nyligen rekryterat 20-30 nya Sales Agents som sitter i Stockholm. Det gör att min samtalskvot blir lägre och det ringer mer sällan än vanligt, betydligt mer sällan för att vara exakt. Och vad ska man då göra...? Alla sitter framför sin dator och har ingenting att göra, de flesta sidouppgifterna har flyttats till Stockholm de också, så det enda som finns kvar är att surfa på internet. Vad passar då bättre än att skriva blogginlägg? Det slår hål på ett par minuter, halvtimmar emellanåt, och uppehåller mig MELLAN samtalen. Givetvis gör jag mitt allra bästa på jobbet med mina arbetsuppgifter, det gör och försöker jag göra varje dag. Jag älskar ju detta jobb.


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards