Alla inlägg den 6 november 2012

Av Jennie Written Things - 6 november 2012 12:41


Hej!


Blev en snabblunch på Valhall idag, pannbiff med lök, "örtslungade potatisar" och nån form av rödvinssås. Fick med mig Frida B som sällskap :-) Trött och frusen, sovit för lite igen men en ny expansion till Skyrim och en tvättstuga kom före sängen - jag var som ett barn på julafton när Johan fixade in "Hearthfire" i spelet haha ;-) Nu kan jag bygga hus, adoptera barn och flytta in dem i mitt Lakeview Manor, blev som Sims Deluxe ungefär! Så kul, jag bara älskar det, hela spelet!


I eftermiddag blir det en sväng till mamma på middag, sedan Twilight nummer ett av tre och sedan ledig dag imorgon. Eventuellt en sväng till Nyborg tänkte jag, hälsa på pappa och syster, väntar också på ett läkarintyg som jag ska skicka in till mitt försäkringsbolag för att få rätt till ersättning för diabetesen. Varje gång jag har ringt dit så har de svarat annorlunda, så nu måste de tydligen få ett skriftligt intyg att jag faktiskt HAR diabetes, fast det står i deras journaler? Mystiskt... Aja, förhoppningsvis löser det sig och de kan enas om ett svar.


Nu tillbaka till arbetet fram till 16:00. Ha en bra tisdag!




Och förresten... Kan ju bara säga att jag har grym träningsvärk! Att ta sig ner till tvättstugan igår var inte det enklaste, inte heller att springa runt här på jobbet. Aj aj aj! Men trots det ska alla få se på fan och Johan ska bli chockad för jag tänker fara tillbaka dit, antingen imorgon eller på torsdag, tro det eller ej! Det är härligt med träningsvärk, har faktiskt saknat det litegrann.

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards