Alla inlägg den 14 november 2012

Av Jennie Written Things - 14 november 2012 14:50


Hej!

Halkade iväg mot sjukhuset idag under lunchen för att prata med min diabetessjuksköterska och samtidigt hämta ut nya nålar och sprutor, är inne på mina allra sista från förra ransonen så det är hög tid att förnya dem. Kastade i mig gårdagens fläskfilégryta som Johan lagade till middag och wokgrönsaker och skulle såklart råkas trycka in lite för många enheter insulin samtidigt. Tog en halvtimme så låg jag och suckade över mitt 3.0-värde så väl på jobbet igen åt jag två Rollo-kolor (man får när man är låg!) och satte mig sedan vid datorn igen. Har förövrigt en ny bakgrundsbild, en typ OH THAT SEXY BEAST - tidigare hade jag Jimmie Strimell men nu kände jag för att byta till en annan "mell" - nämligen Stephen Amell, lite snyggare, lite bättre. Lite damn mycket hetare i Arrow. Ja jag är nitton år och tjej, men Stephen är snygg som tusan ändå.

Ikväll blir det att gå på avslutningen på Twilight och enligt vad jag har läst och hört så är det den bästa filmen av dem alla iiiihh :-) Så förväntningarna är stora! Men jag har som sagt läst boken så jag vet hur allting slutar, kommer bli intressant att se hur producenten har knåpat ihop the big finale... Och jag vet att jag inte kommer att bli besviken, har jag inte gort det hittills så lär jag inte bli det den här gången heller. Som jag längtar!!! 


            
Ja alltså ni ser ju själva, det är ju så att man får lite ont i magen varje gång man ser skrivbordsbakgrunden höhö. Jag vet inte varför, men that's what I'm talking about - lite skäggstubb, spretigt hår och de där vansinnigt läcka ögonen, precis så som Johan ser ut ungefär. Mums, hade min karl varit med i Arrow eller något annat liknande program med oljeinpackade muskler så vet jag en som hade suttit bänkad och dreglat :-D Kärleken må vara blind eller i alla fall ganska närsynt, men nog fan tycker jag att Johan är det snyggaste på denna planet, utan tvekan. Haters gonna hate, but he is.

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards