Alla inlägg den 13 november 2012

Av Jennie Written Things - 13 november 2012 19:15

Hej!

Drog en rejäl sovmorgon i morse och vandrade iväg till ICA för att köpa frukost bestående av en kyckling- och räksallad. Väl då märkte jag att klockan redan var en bra bit baki elva så jag promenerade till jobbet och satte mig där och åt frukost, vadå hemkänsla så fort man kommer in i byggnaden men befunnit sig i dagligen i sexton månaders tid? Haha. Surrade lite med ett par jobbkompisar och så var frukosten nere, dags för dagens jobbande!

Tack vare chatten och ett kort möte tog jag lunch först 16:30 istället för 14:45 som jag egentligen skulle gjort, och nu sitter jag här på sista biten av jobbet och har min "rast" jag annars alltid brukar glömma bort att ta. Lunch/middagen fick bestå av en röd låda från Felix, gud nåde goda oxjärpar! Och den sista muffinsen från söndagens jobb-bakande. (Familjekänsla, jag säger ju det. En av oss bakar ofta här på jobbet, när hon är på jobbet, sååå gott.) Fuck diabetes, en gång i veckan kan man väl unna sig ;-)

Och snart blir det hemfärd med fläskfilé och pastawok till middag. Imorgon väntar jobb mellan 09:45 och 18:00 och den hett efterlängtade TWILIGHT-finalen och så hämtning av biskvier som du underbara Catta har bakat i riktig LCHF-diabetesstuk. Jag är så tacksam, du är en ängel!

     

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards