Alla inlägg den 5 september 2013

Av Jennie Written Things - 5 september 2013 21:29


Haft en superhärlig dag med finaste Helena, först en lång sovmorgon och sedan gym, armar + bröst + axlar. Vi körde på riktigt ordentligt i två timmar och det känns redan i armarna och bröstet vill jag lova! Orkar knappt lyfta armarna, så de får befinna sig i midjehöjd som ett par rasslade geléklumpar resten av dagen haha. Oooont :) Tredje träningspasset på två dagar, tänkte hinna med två (åtminstone ett) till innan jag åker hem.  Om ambitionen och motivationen tillåter, musklerna känns rätt så ömma nu så man ska väl egentligen inte stressa igång något, men det är så härligt att röra på sig. Luften kändes alldeles klar och sval nu under kvällen och en löptur hade varit gudomligt skönt, men det får vänta till imorgon då ben och rumpaaa står på agendan.


Nu har jag precis vinkat av Helena och ska mysa ner mig i soffan med min finaste. Alla dagar borde kännas såhär, lätta och härliga och bekymmerslösa. Och med en hel del träningsvärk, haha.



 
 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards