Alla inlägg den 25 september 2013

Av Jennie Written Things - 25 september 2013 23:04


Här och nu. Svid i ögonen av trötthet och träningsvärk och rostade bröd och Tomb Raider och soffmys i Johans t-shirt och världens mest smickrande bild som någonsin har existerat (nej, nu ljög jag. De bilder som Johan hittade på sin telefon från urminnes tider är fan ta mig riktigt heta.... fox face rävdamp deluxe. Åh så fina. Jag tror jag blev kär igen på nytt just nu haha.)

Arbetsförmedlingen i fyra timmar. Svinkalla vindar och ingen varm jacka eller handskar eller mössa. Får gå på jakt efter en varmare. Eller ringa hem till mamma och be henne skicka efter mina vinterjackor... för idag var det verkligen snorkallt och mina händer gjorde ont. Happ, galopperade hem från Galoppfältet och lade mig i soffan med en filt och en bok och sen kom Johan 2 hem. Nu är Johan 2 borta och Johan 1 alldeles intill mig. Mysig onsdag :) Jättemysig!


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards