Alla inlägg den 1 september 2013

Av Jennie Written Things - 1 september 2013 13:45


Huvudet dunkar och det känns som att ansiktet trycks ihop från sidorna. Blä. Antingen stressen och spänningen efter flytten som släpper eller det förbaskade korsdraget, rutorna och dörrarna flyger upp när man öppnar ett fönster. Snacka om sug ;) Kan man ha korsdrag i huvudet har jag det alltså. Det dunkar på riktigt. Eller så är det från nacken och bärandet av alla damn lådor. Huvudvärksmedicinen är i någon flyttlåda nånstans vet-inte-var och sängen känns mjuk och behaglig sååå... jag lägger mig där istället och hoppas på att det snart går över.

I eftermiddag lämnar vi in nycklarna till den gamla lägenheten. Det känns bra att avsluta det nu. Nya äventyr väntar - var vet jag inte, men det är säkerligen på väg!

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards