Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Jennie Written Things - 31 augusti 2013 14:05


Tillbaka i soffan efter att ha hjälpt Jolsson flytta (hit), pratat med gamla hyresvärden, fått fina ord av Anneli och nuuu äntligen kan jag se fälttävlan på teve med Täby galopp fem minuter härifrån och lukten av häst i bakgrunden... jaaa jag saknar ridningen! Jag ville tom gå galoppgymnasiet där ett tag... eller det har varit en dröm för mig sen jag började rida som åttaåring. Ett par allvarliga avkastningar (brutna ben och blåmärken hehe) har hållit mig därifrån sen dess men tror jag ska ringa Täby Galopp och fråga om de inte kan slänga upp mig i sadeln igen ;)

Blir en lugn och skön lördag med inget planerat, bara en dag att vila upp sig på. Har sökt jobb och ska söka fler idag... så allt löser sig. Jobb får jag nog så småningom. Snart. Det går ingen nöd på mig ännu.


Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards