Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Jennie Written Things - 22 augusti 2013 20:29


The war is on. Åtminstone ska rätt vara rätt och jag ger mig inte. Jag har inte gjort någonting fel, mer än det jag redan berättat och bett om ursäkt för. Det har jag inte. Helvete också vad arg jag är, men som vanligt får man inte säga något i denna värld förrän folk hotar med en massa............... Man ska bara sitta där och hålla tyst.

Suck. Den här dagen har varit en riktig berg- och dalbana. Både bra och dålig. En minnesvärd dag helt klart. Sen är en stjärna född där hemma, precis som i min dröm härom natten och det är glädjetårar i mina ögon just nu. Liten och skrynklig och röd och mörkhårig och ser ut som sin pappa. Du är väldigt välkommen ut i stora världen, lilla S ♥ Åh bebislängtan, vad det plötsligt började värka i mig. Tänk om. Tänk om. Men nej. Inte vi. Inte just nu. Inte då vi snart är arbetslösa... Igen.

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards