Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Jennie Written Things - 19 augusti 2013 14:52


Tre dagar hemma i norr som tog slut allt för snabbt. Det blev fika på stan med pappa och syster, överraskningsbesök hos farmor och farfar som blev mer än glada och grät lite lyckotårar och fika igen med Therese, en natt i vår lägenhet long time no seen, vidare till mamma för inflyttningsfest, släktmiddag, krocket, umgänge halva natten i en cab och cruising och massor av mys med lillmyran ♥ åt gott, hade det gott, sen tillbaka till storstan och till min hubby som jag kröp upp hos och somnade tätt intill.


Tio jobbpass kvar nu, sen vet jag inte var vi hamnar. Jobb... flytt... resor... en sak vet jag och det är att vi ska ha semester sen... när jobbet är över :) åka utomlands till något varmt ställe och bara vara... skaka av oss allt jobbdamm. Och så hem till Norrbotten igen för en stund innan vi flyttar tillbaka och byter lägenhet, denna gång till Täby. Det löser sig. Allt löser sig. Jag hoppas det löser sig. Men när jag tänker på Hem, så tänker jag på Norrland ♥


 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards