Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Jennie Written Things - 11 maj 2013 14:48

Hej! 

Johan har åkt iväg till sin kompeees och jag är ensam hemma resten av helgen. När han åkte iväg gick jag ner till biblioteket (som var stängt) och sedan till COOP för att köpa blomjord och lite blommor att så. Det blev persilja och isbergssallad och brudslöja och eh, A-någonting. Jag öste på alla frön i varsin rabatt, eller jag hade två och de fyra förpackningarna frön fick ha varsin del av rabatten. Antingen blir det en riktig blomexplosion eller så blir det inte alls för jag har ingen aning om jag gjorde rätt haha. Det lär vi ju se om inte annat ;)


Nu sitter jag och skriver en text om när jag blev utbränd och gick in i väggen. Jag trodde inte att man kunde göra det som nittonåring, men tydligen går det också och det fick jag allt märka... Jag lider fortfarande av ångestattacker och stress men försöker verkligen SLUTA STRESSA. Stress är kanske inte dödligt, men det är ändå en farlig sjukdom - jag säger sjukdom, för det är precis vad det är - som gör massa hemskt med människors kroppar och sinnen. Usch och fy. Jag ska publicera den här när allt är klart om det inte raddar iväg och blir en bok av det hela... Hm vi får se. Idag mår jag i alla fall mycket bättre, var lite ledsen igår och iförrgår men nu har det ganska så när gått över :) Jobb imorgon och sex dagar framöver, allting börjar falla på plats och det går bättre och bättre för varje dag. Allting går, förutom det som simmar.


 



Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards