Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Jennie Written Things - 4 maj 2013 11:39

Hej!

Solen skiner och vi har precis avslutat ett utomhuspass där vi körde igenom hela kroppen. Härligt och himla skönt och med solen som sken ovanför kändes det precis som sommar. På en stund tänker jag promenera till Hökarängen (en station bort) för att köpa lite blomjord och frön då jag såg att hyresdamen hade tre tomma blomlådor till mitt förfogande. Man ska passa på mär man kan, hemma har vi ju ingen balkong så där blir inga blommor gjorda... Men först lite frukost, dusch och vila, misstänker att dagens pass kommer ge lite träningsvärk imorgon haha. Men jag ser redan framemot nästa mördarpass, kan ju inte låta Johans styrketräningsinstruktör-titel falera heller - han måste ju ha ett till praktexemplar att visa upp när han söker jobb på gymmen i framtiden. Förutom sin egen kropp då :) Jag kan jag också, älskar att se resultat och att plåga mig själv ännu lite till fastän det känns som att man ska kräkas. Jag älskar att träna!!!

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards