Alla inlägg den 30 december 2014

Av Jennie Written Things - 30 december 2014 22:26

Igår var det 27 minusgrader på sina håll när mamma skjutsade mig till Kallax. Idag är det plusgrader och regn och jag snackar inte om olika länder eller breddgrader, jag pratar om samma kvadratmetrar jag befunnit mig på till och från den senaste veckan... Det är helt stört.

Vi har fått lite snö vi med men det håller för tillfället på att dugga bort. Solen hann vara framme en stund idag och jag snörde på mig mina nya skor och promenerade in till Täby Centrum. Köpte nyårsmat och spenderade en halva av ett presentkort jag fick i julklapp på Cubus, och sen var det dags för gym med Johan.

Han gjorde korvstroganoff och fixade Sims till mig när jag kom hem igår så därför tänkte jag bjuda honom på riktig finmiddag imorgon (med våra mått mätt). Nyårsafton 2014 och jag får spendera den tillsammans med världens finaste. Ännu ett år till, tänk att vi får påbörja ännu ett år ihop. Vårt fjärde. Fyra år!

Älskade, älskade kompis så skönt det var att komma hem till honom och lägenheten och korvstroffen och... hemma. Borta bra men hemma bäst. Det är verkligen så. Och mitt hem vill jag alltid ha på samma plats som hans.... Alltid.

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards