Alla inlägg den 17 september 2012

Av Jennie Written Things - 17 september 2012 11:58


Hej! 

Världens bästa nyhet nådde mig i morse. En ny stjärna i släkten är född ♥ ♥ ♥ Jag nämner inga namn då de nyblivna föräldrarna själv får komma ut med nyheten, men jag är så oerhört glad för deras skull. Kunde inte ha blivit en bättre morgon, åh vad jag är glad! Och jag kan inte hjälpa att det svider i hjärtat av glädje för deras skull och efter att uppleva precis samma sak... Någon gång, någonstans kanske det är min tur att skrika ut till hela världen att nu äntligen, men det dröjer nog många år är jag rädd, haha :-(

Min bebislängtan blommade upp igen vill jag lova, tur att jag åker till Grekland så jag inte kan öva mina konster på Johan eller dreggla över den nya bebisen som jag ser så framemot att besöka när föräldrarna tillåter det. Ja jag vet att jag bara är nitton men bebisar och jag har alltid haft något speciellt. Jag vill ha en hel drös... Fem stycken, minst två av varje, men att börja med en skulle vara alldeles jätteperfekt och jättehärligt. (Förlåt Johan, hoppas att du inte ser det här.) Jag vet att folk säger att man inte ska skaffa barn i ung ålder och att man ska göra det man själv vill före... Men vem säger att man inte kan göra det samtidigt? NEJ, jag ska inte skaffa några på många år men jag bara funderar. Mamma och pappa fjällvandrade med mig baki ryggen och det gick hur bra som helst. Jag har ett alldeles för stort hjärta och jag vet att den dag jag får mitt första barn, den dagen kommer mitt liv att vara fulländat... Men det är klart, man ska ha någonting att längta efter, man kan inte få allt på en gång. Jag har just börjat leva, just tagit mig ur gymnasiet och är fri att göra vad jag vill.

Den dagen, den sorgen. Det kommer för mig, för oss, också. Nu ska jag bara passa på att njuta allt vad jag kan av Greklands värme och Johan och sedan den nya, helt perfekta bebisen som jag bara vill gråta av lycka över. Vilket mirakel. H*n är verkligen fulländad, även om jag bara sett en bild... Åh, så fånigt det låter, men jag är bara så g-l-a-d! Ja, jag har ett hjärta stort som en hel ocean och där inne ryms det mycket, så många känslor, men det gör de bra sakerna i livet desto meningsfullare. Vilken morgon. Vilken dag. Jag önskar alla dagar vore så här ♥

   




Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards