Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Jennie Written Things - 28 oktober 2012 09:55


Hej!

I förrgår kväll hade vi After Work med jobbet, på jobbet. Det bjöds på supergod mat och härligt sällskap

och gratis inträde på Valhall, som vi sedan slopade för... ZzzzZzzängen.

I går gjorde vi palt hos mamma och åt det med henne, Christer och Johanna.

Det var riktigt gott och proppmätta blev vi, satt där och surrade i ett par timmar och

sedan raka vägen till Nyborg med Johanna där pappa och hans fjälla bjöd på chiligryta och

ungsbakade grönsaker - också supergott! Med Johan i soffan framför en film och vi andra invid köksbordet

rann timmarna iväg fortare än någonsin. Sååå kul när alla är glada och mår bra, då mår jag också på topp!

Nu sitter man här, har ont i halsen, svid i ögonen och snorig som tusan.

Dröjer väl bara till imorgon eller så innan jag ligger däckad i en förkylning jag inte vill ha eller ha råd med,

just nu behöver jag alla pengar jag kan tänkas få in och en förkylning är högst ovälkommen just nu,

det finns inte ens på kartan!! Nä, ska bita ihop riktigt ordentligt och knocka honom där han ligger i

bakhåll och bara väntar på att attackera mig... Och så ett jäkla Sims-sug på det och that's sunday morning.

Finaste fina, som jag älskar dig! Femton månader igår ♥♥♥
 

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards